יום 1: קבלת הסירה ב-Split העיר הגדולה ביותר בחוף האדריאטי, והיתה תחת שלטון רומי, ונציאני, אוסטרי, צרפתי, איטלקי ויוגוסלבי. יש שפע של מסעדות ומרתפי יין. בארמון ובעיר העתיקה של ספליט (Stari Grad) שנבנתה סביבו עדיין שוכנות מספר גדול של משפחות קרואטית והוא דוגמא יפה של מרכז עיר ישן שעדיין לא איבד את אופיו לתיירים הפולשים.
יום 2: Rogac על האי Solta (עשרה מייל) האי Solta זוכה לעתים קרובות לההתעלמות בעת גיבוש מסלולי שיט באיי דלמטי, בעיקר בשל קרבתו לבסיסים של ספליט וטרוגיר. קרבתו לעומת זאת, צריכה להיות בדיוק הסיבה למה כדאי לבקר בו. Rogac הוא כפר קטן ומקסים עם מסעדה נחמדה מאוד אחד במרחק הליכה קצרה במעלה הגבעה ומציע נופים מחוץ למפרץ ולעבר היבשת.
יום 3: הפלגה ל-Vis על האי Vis (שלושים מייל) – מכל האיים הקרואטיים, Vis הוא המסתורי ביותר - אפילו למקומיים. רוב ההיסטוריה העכשוית שלו הוא שימש כבסיס צבאי לצבא הלאומי היוגוסלבי, והיה מנותק ממבקרים זרים משנת 1950 עד שנת 1989. Vis היא עיר מקסימה עם מגוון רחב של מסעדות, מאפיות ובתי קפה. היין המיוצר באי הוא חובה!
יום 4: קפיצת בוקר לאי הקטן Bisevo (שישה מייל) האיון הזעיר Biševo אין הרבה מלבד כרמים, עצי אורן והמערה הכחולה המרהיבה (Modra Špilja). בין שעות 11 לצהריים קרני השמש עוברות דרך פתח מתחת למים במערת החוף הזאת ורוחצות את פנים המערה באור כחול שלא מן העולם הזה. מתחת למים הצלולים הכחולים, נוצצים סלעים בכסף וורוד עד לעומק של 16 מטר.
אחר הצהריים נמשיך לעיר Hvar על האי Hvar (עשרים ושישה מייל) מעריכים שהעיר מושכת כ 20,000 אנשים ביום בעונת השיא. זה מוזר שיש מקום לכולם בעיר המפרץ הקטנה, שבה חומות מהמאה ה -13 מקיפים ארמונות גותיים מעוטרים להפליא ומדרחובות שיש, אבל יש מקום. המבקרים משוטטים לאורך הכיכר המרכזית, חוקרים את המראות ברחובות האבן המפותלים, שוחים בחופים הרבים או קופצים לאיי Pakleni האידיליים, אבל יותר מכל הם חוגגים בלילה.
יום 5: Bol על האי Brac (עשרים מייל) בול היא עיר ונמל קטן הממוקמים בחוף הדרומי של Brac. העיר היא פופולרית בשל קרבתה לחוף הים בעל השם העולמי של Rat Zlatni הנמצא קילומטר אחד ממערב לעיר. אתה תמצא שהנמל קטן יחסית ולכן כדאי להגיע מוקדם אבל החוף שווה את זה!
יום 6: Milna על האי Brac (שבעה עשר מייל) מילנה ממוקמת בצד המערבי של האי בראק. זה הנמל הטוב ביותר והמוגן ביותר על האי עם חלקים חיצוניים מרווחים וחלקים פנימיים צרים ורדודים. עובדה זו לא נעלמה מעיניהם של דורות של יורדי ים. זה היה הבסיס של צי המגן הרוסי ב 1807 ולפני כן היה נמל חשוב לצי הוונציאני.
יום 7: חזרה ל- Split (שלושה עשר עשר מייל).